Porządek obrad
1.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
2.
Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 24 stycznia 2019 r., 12 lutego 2019.
3.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady Gminy o sprawach dotyczących Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.
5.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
ustalenia projektu planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Lubań oraz określenia granic ich obwodów od 1 września 2019 roku,
b)
przyjęcia ,,Planu urządzeniowo-rolnego gminy Lubań”,
c)
przyjęcia ,,Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Lubań w 2019 roku”,
d)
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości,
e)
zmiany uchwały budżetowej na 2019 r.,
j)
rozpatrzenia skargi na Przewodniczącą Rady Gminy Lubań.
k)
zmieniająca uchwałę Nr VI/31/2019 Rady Gminy Lubań z dnia 24 stycznia 2019 r. w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji celowej z budżetu Gminy Lubań na dofinansowanie wymiany źródeł ciepła na terenie Gminy Lubań
l)
zmieniająca uchwałę Nr VI/27/2019 Rady Gminy Lubań z dnia 24 stycznia 2019 r. w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków lub bezodpływowych zbiorników na nieczystości płynne na terenie Gminy Lubań
6.
Przyjęcie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków.