« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie LXXXV Sesji Rady Gminy Lubań.

3. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.

8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr LXXIX/406/2023 Rady Gminy Lubań z dnia 9 maja 2023 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na terenie Gminy Lubań.

13. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz tryb ich pobierania.

14. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do uzyskania wsparcia w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 oraz określenia zasad przyznawania świadczeń z pomocy społecznej w zakresie zadań własnych gminy i zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych.

20. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań:

a) zgłoszenie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań,

b) powołanie Komisji Skrutacyjnej,

c) głosowanie,

d) ogłoszenie wyników przez Komisję Skrutacyjną.

21. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

22. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej