« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

3. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.

4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok.

7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym najemcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, na czas oznaczony do 3 lat.

14. Podjęcie uchwały w sprawie uzupełnienia składów osobowych stałych Komisji Rady Gminy Lubań.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań:

a) zgłoszenie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań,

b) powołanie Komisji Skrutacyjnej,

c) głosowanie,

d) ogłoszenie wyników przez Komisję Skrutacyjną.

16. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

17. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej