« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Przedstawienie porządku posiedzenia.

3. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.

5. Podjęcie uchwał:

1) odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,

2) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,

3) przedstawienie stanowiska Wójta do wniosków zawartych w opiniach Komisji stałych,

4) odczytanie propozycji wniosków zgłoszonych przed rozpoczęciem Sesji przez radnych i nie uwzględnionych w projekcie budżetu,

5) przedstawienie ewentualnych autopoprawek Wójta,

6) dyskusja nad projektem budżetu,

7) głosowanie wniesionych propozycji autopoprawek Wójta,

8) głosowanie wniosków Komisji stałych Rady nie uwzględnionych przez Wójta w autopoprawce oraz zgłoszonych wniosków,

9) głosowanie uchwały,

c) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości,

d) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2021 – 2023,

e) w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz tryb ich pobierania,

f) w sprawie ustanowienia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,

g) w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Gminy Lubań.

6. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

7. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej