« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

5. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVIII/206/2021 Rady Gminy Lubań z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Lubań i zagospodarowania tych odpadów.

9. Podjęcie uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych z terenu Gminy Lubań.

14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu będącej podstawą do ustalenia zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Lubań do placówek oświatowych.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2023 rok.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2023 rok.

19. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań:

a) zgłoszenie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań,

b) powołanie Komisji Skrutacyjnej,

c) głosowanie,

d) ogłoszenie wyników przez Komisję Skrutacyjną.

20. Zlecenie Komisji Rewizyjnej przeprwadzenia kontroli w zakresie projektu "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" oraz przeprowadzenie kontroli w związku z realizacją przedsięwsięcia pt.: "Przebudowa drogi, ul. Jałowcowa w Uniegoszczy - koncepcja".

21. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

22. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej