Porządek obrad
1.
Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Radnego Gminy Lubań przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu
2.
Ślubowanie nowo wybranego Radnego.
3.
Przedstawienie porządku posiedzenia (ewentualne zmiany).
4.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5.
Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 28 marca 2019 r.
6.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
7.
Sprawozdanie Przewodniczącej Rady Gminy dotyczące działań Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.
a)
w sprawie uznania za stanowisko dokumentacyjne przyrody nieożywionej;
b)
w sprawie uznania petycji za niezasługującą na uwzględnienie
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy z dotychczasowymi dzierżawcami, których przedmiotem są te same nieruchomości, na czas oznaczony do 3 lat;
d)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustanowienia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych;
e)
w sprawie zatwierdzenia oceny zasobów pomocy społecznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu;
f)
w sprawie zatwierdzenia corocznego sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu za rok 2018;
g)
w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych dla Gminy Lubań na lata 2019 – 2025;
h)
w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Lubań oraz określenia granic ich obwodów od 1 września 2019 roku;
i)
zmieniająca uchwałę Nr X/55/2019 Rady Gminy Lubań z dnia 28 marca 2019 roku;
j)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2019;
k)
zmieniająca wieloletnią prognozę finansową Gminy Lubań.
l)
w sprawie uzupełnienia składu osobowego stałych komisji Rady Gminy Lubań.
9.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
10.
Przyjęcie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków.