« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Lubań dotycząca działalności Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.

6. Podjęcie uchwały:

c) w sprawie ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

d) w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Lubań oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej

h) w sprawie przyjęcia "Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lubań na lata 2016-2031";

i) w sprawie aktualizacji Inwenteryzacji wyrobów azbestowych na terenie Gminy Lubań sporządzonej na potrzeby związane z przygotowaniem Programu Usuwania

7. Dyskusja na temat aplikowania o środki pochodzące z Funduszu Inwestycji Samorządowych (tarcza dla samorządów).

8. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

9. Przyjęcie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej