Porządek obrad
1.
Przedstawienie porządku posiedzenia (ewentualne zmiany).
2.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
3.
Przyjęcie protokołu z XXV Sesji Rady Gminy Lubań.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Lubań dotycząca działalności Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.
a)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2020 rok;
b)
w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty na terenie Gminy Lubań;
c)
w sprawie ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
d)
w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Lubań oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej
e)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Lubań na lata 2020-2023;
f)
w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości;
g)
w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej;
h)
w sprawie przyjęcia "Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lubań na lata 2016-2031";
i)
w sprawie aktualizacji Inwenteryzacji wyrobów azbestowych na terenie Gminy Lubań sporządzonej na potrzeby związane z przygotowaniem Programu Usuwania
7.
Dyskusja na temat aplikowania o środki pochodzące z Funduszu Inwestycji Samorządowych (tarcza dla samorządów).
8.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
9.
Przyjęcie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków.