« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.

7. Podjęcie uchwały: Uchwała Budżetowa na 2023 rok:

a) odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem przez Wójta Gminy Lubań lub osobę przez niego wyznaczoną,

b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,

c) odczytanie opinii Komisji stałych Rady przez jej Przewodniczących lub wyznaczonych członków Komisji,

d) przedstawienie stanowiska Wójta do wniosków zawartych w opiniach Komisji stałych,

e) odczytanie propozycji wniosków zgłoszonych przed rozpoczęciem Sesji przez Radnych i nie uwzględnionych w projekcie budżetu,

f) przedstawienie ewentualnych autopoprawek Wójta,

g) dyskusja nad projektem budżetu,

i) głosowanie wniosków Komisji stałych Rady nieuwzględnionych przez Wójta w autopoprawce oraz zgłoszonych wniosków,

10. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań:

a) zgłoszenie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań,

b) powołanie Komisji Skrutacyjnej,

c) głosowanie,

d) ogłoszenie wyników przez Komisję Skrutacyjną.

11. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej