« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przedstawienie porządku posiedzenia.

4. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

5. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.

6. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia kwoty stanowiącej średnią cenę sprzedaży drewna za pierwsze trzy kwartały 2022 r., będącą podstawą do ustalenia podatku leśnego na rok podatkowy 2023 na obszarze Gminy Lubań.

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań:

a) zgłoszenie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań,

b) powołanie Komisji Skrutacyjnej,

c) głosowanie,

d) ogłoszenie wyników przez Komisję Skrutacyjną.

14. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

15. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej