« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.

8. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia prac pielęgnacyjnych wykonywanych na pomniku przyrody Cis pospolity – Taxus baccata L. „Henryk” zlokalizowanym na działce nr 134 w Henrykowie Lubańskim, Gmina Lubań.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków lub bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe na terenie Gminy Lubań.

14. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań:

a) zgłoszenie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań,

b) powołanie Komisji Skrutacyjnej,

c) głosowanie,

d) ogłoszenie wyników przez Komisję Skrutacyjną.

15. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia z budżetu Gminy Lubań dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXX/235/2017 Rady Gminy Lubań z dnia 29 września 2017 r. w sprawie zatwierdzenia Soleckiej Strategii Rozwoju Wsi Radogoszcz – Gmina Lubań na lata 2017 – 2027.

18. Podjęcie uchwały w sprawie sprostowania uzasadnienia w Uchwale Nr LXXXV/460/2023 Rady Gminy Lubań z dnia 27 grudnia 2023 r. w sprawie rozpatrzenia skargi.

19. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

20. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej