« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Lubań dotycząca działalności Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.

6. Podjęcie uchwały:

c) w sprawie przedłużenia terminów płatności rat podatku od nieruchomości grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVIT-19 (wirusa SARS-Co V-2);

d) w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19 (wirusa SARS-Co-2);

h) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Lubań na lata 2020 – 2023;

7. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

9. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej