Porządek obrad
1.
Przedstawienie porządku posiedzenia (ewentualne zmiany).
2.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
3.
Przyjęcie protokołu z XXIII i XXIV Sesji Rady Gminy Lubań.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Lubań dotycząca działalności Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.
a)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2020 rok
b)
zmieniającej wieloletnią prognozę finansową Gminy Lubań;
c)
w sprawie przedłużenia terminów płatności rat podatku od nieruchomości grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVIT-19 (wirusa SARS-Co V-2);
d)
w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19 (wirusa SARS-Co-2);
e)
zmieniającej uchwałę w sprawie wprowadzenia oraz określenia wysokości opłaty prolongacyjnej na terenie Gminy Lubań;
f)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy z dotychczasowymi dzierżawcami, których przedmiotem są te same nieruchomości, na czas oznaczony do 3 lat;
g)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Lubań za lata 2018-2019;
h)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Lubań na lata 2020 – 2023;
i)
w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania z realizacji Programu Wspierania Rodziny na lata 2017-2019 w Gminnie Lubań za 2019 r.;
j)
w sprawie zatwierdzenia corocznego sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu za rok 2019
k)
w sprawie zatwierdzenia oceny zasobów pomocy społecznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu;
l)
w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia.
m)
w sprawie uznania wniosku za bezprzedmiotowy.
7.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
8.
Przyjęcie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków.