« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

3. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy o sprawach dotyczących Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.

4. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) rozpatrzenia skargi z dnia 16 października 2018 r. „na działalność Wójta Gminy Lubań”,

b) rozpatrzenia skargi z dnia 13 listopada 2018 r. „na działalność Wójta Gminy Lubań”,

c) rozpatrzenia skargi z dnia 13 grudnia 2018 r. „na nieprawidłową działalność Wójta Gminy Lubań”,

f) uzupełnienia składu osobowego stałych komisji Rady Gminy Lubań,

i) szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz tryb ich pobierania,

l) Ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2018

m) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubań dla lokalizacji dwutorowej napowietrznej linii elektroenergetycznej 2x400 kV Mikołowa – Czarna obejmującego pas terenu w obrębach Henryków Lubański, Mściszów, Nawojów Łużycki, Nawojów Śląski, Pisarzowice, Radogoszcz i Radostów Dolny,

5. Uchwalanie budżetu Gminy Lubań na rok 2019

a) odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem przez Wójta lub osobę przez niego wyznaczoną,

b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,

c) odczytanie opinii komisji stałych rady przez jej przewodniczących lub wyznaczonych członków komisji,

d) przedstawienie stanowiska Wójta do wniosków zawartych w opiniach komisji stałych,

e) odczytanie propozycji wniosków zgłoszonych przed rozpoczęciem sesji przez radnych i nie uwzględnionych w projekcie budżetu,

f) przedstawienie ewentualnych autopoprawek Wójta do projektu uchwały,

g) dyskusja nad projektem budżetu,

h) głosowanie wniesionych propozycji autopoprawek Wójta,

i) głosowanie wniosków komisji stałych rady nie uwzględnionych przez Wójta w autopoprawce oraz pozostałych zgłoszonych wniosków,

7. Sprawy różne.

8. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej