Porządek obrad
1.
Przedstawienie porządku posiedzenia (ewentualne zmiany).
2.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 30.12.2019 r.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Lubań dotycząca działalności Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.
6.
Sprawozdanie z działalności stałych komisji Rady Gminy Lubań za rok 2019.
a)
w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na 2020 rok oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady doskonalenia nauczycieli oraz ustalenia specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane dla nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez Gminę Lubań;
b)
w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych za udział w działaniu ratowniczym oraz szkoleniu pożarniczym organizowanym przez Państwową Straż Pożarną lub gminę;
c)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2020 rok;
d)
zmieniającej wieloletnią prognozę finansową Gminy Lubań;
e)
w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków lub bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe na terenie gminy Lubań;
f)
w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji celowej z budżetu Gminy Lubań na dofinansowanie wymiany źródeł ciepła na terenie gminy Lubań;
g)
w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Lubań w 2020 roku”;
h)
w sprawie udzielenia w roku 2020 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz jej wysokości;
i)
w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Gminy Lubań na rok 2020.
j)
w sprawie zmian w uchwale w sprawie poboru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa i określenia inkasentów.
k)
w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Lubań przeprowadzenia kontroli
8.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
9.
Przyjęcie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków.