« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Lubań dotycząca działalności Rady Gminy Lubań w okresie między sesjami.

6. Sprawozdanie z działalności stałych komisji Rady Gminy Lubań za rok 2019.

7. Podjęcie uchwały:

a) w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na 2020 rok oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady doskonalenia nauczycieli oraz ustalenia specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane dla nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez Gminę Lubań;

e) w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków lub bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe na terenie gminy Lubań;

f) w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji celowej z budżetu Gminy Lubań na dofinansowanie wymiany źródeł ciepła na terenie gminy Lubań;

j) w sprawie zmian w uchwale w sprawie poboru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa i określenia inkasentów.

8. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej