Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu z LXIX Sesji Rady Gminy Lubań z dnia 7 grudnia 2022 r. oraz protokołu z LXX Nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Lubań z dnia 21 grudnia 2022 r.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
5.
Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji celowej z budżetu Gminy Lubań na dofinansowanie wymiany indywidualnych urządzeń grzewczych na nowe, ograniczające emisję zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Lubań.
- Załącznik: Projekt uchwały w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu i roliczaniu dotacji celowej
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: podjęcia uchwały w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji celowej z budżetu Gminy Lubań na dofinansowanie wymiany indywidualnych urządzeń grzewczych na nowe, ograniczające emisję zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Lubań z przegłosowanymi wnioskami.
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: wniosku dotyczącego zmiany brzmienia paragrafu 6 pkt 2 załącznika nr 1: "Dotacja nie dotyczy nieruchomości wykorzystywanych sezonowo (np.: domków letniskowych) oraz oddanych do użytkowania po 2018 r."
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: wniosku dotyczącego zmian kwot dotacji - w paragrafie 5 ust. 1 załącznika nr 1: zmianie ulegają zapisy: punktu 1a- z kwoty 3500,00 zł do kwoty 4000,00 zł, punktu 1b - z kwoty 4000,00 zł do kwoty 4500,00 zł, punkt 2a - z kwoty 2000,00 zł do kwoty 2500,00 zł, 2b - z kwoty 2500,00 zł do kwoty 3000,00 zł. W paragrafie 5 ust. 2 z kwoty 4000,00 zł do kwoty 4500,00 zł.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubań dla wyodrębnionych terenów położonych w obrębie Jałowiec.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubańskiemu.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia w roku 2023 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz jej wysokości.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Lubań.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Gminy Lubań na rok 2023.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań:
a)
zgłoszenie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań,
b)
powołanie Komisji Skrutacyjnej,
d)
ogłoszenie wyników przez Komisję Skrutacyjną.
15.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.