« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady w okresie między sesjami.

5. Sprawozdanie z działalności stałych Komisji Rady Gminy Lubań w 2020 r.

6. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2021 rok,

f) w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Lubań oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej,

g) w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXIII/203/2013 Rady Gminy Lubań z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w aspekcie wyposażenie nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych oraz cen za te usługi,

j) w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków lub bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe na terenie Gminy Lubań,

k) w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji celowej z budżetu Gminy Lubań na dofinansowanie wymiany źródeł ciepła na terenie Gminy Lubań,

7. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

8. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej